Amit a különféle értékesítési stratégiákról tudni érdemes

Számtalan cikket lehet arról olvasni, hogy melyek a jó marketinges ismérvei. Egyik ilyen jellemző, hogy tisztában van a szakmai alapfogalmakkal, kritériumokkal. Tudja, hogy mi, mikor érvényes, milyen keretek között alkalmazható. Talán az egyik legfontosabb, hogy a B2B és a B2C közötti differenciát ismerje, de ne csak a fogalmakat, hanem a két stratégia eszköztárát is. Keressed […] Source

Amit a különféle értékesítési stratégiákról tudni érdemes
Számtalan cikket lehet arról olvasni, hogy melyek a jó marketinges ismérvei. Egyik ilyen jellemző, hogy tisztában van a szakmai alapfogalmakkal, kritériumokkal. Tudja, hogy mi, mikor érvényes, milyen keretek között alkalmazható. Talán az egyik legfontosabb, hogy a B2B és a B2C közötti differenciát ismerje, de ne csak a fogalmakat, hanem a két stratégia eszköztárát is. Keressed […]

Source