Egy fizetős amerikai sportújság épp most alakítja át a legendás brit fociújságírást, és az online sajtót általában

  • A The Athletic azoknak is megmutathatja a sajtó közeljövőjét, akiket egyáltalán nem érdekel a sport és a foci.
  • A modelljük röviden: minden fizetős, reklámok nincsenek, az olvasók cserébe a legjobb szerzőket kapják, akiket annyira megfizetnek, hogy csak jót kell írniuk.
  • A médiavállalkozás Amerikában három éve rakétázik, most indul a világ meghódítása Nagy-Britanniával és a Premier League-gel.

Amy Lawrence, Barney Ronay, Dominic Fifield és Daniel Taylor a Guardianből, David Ornstein a BBC-től, Oliver Kay a Timestól, Adam Crafton a Daily Mailtől, a Liverpool Echo teljes focirovata és még sokan mások: soha nem tapasztalt, spéci átigazolási időszak indult az angol fociújságírásban, egy amerikai médiacég ugyanis az utóbbi hetekben titokban leiga... Folytatás