Már ennyien nézik az olcsóbb, de reklámokat tartalmazó Netflixet
Az olcsó(bb), de reklámokkal tűzdelt előfizetés új felhasználókat eredményez. The post Már ennyien nézik az olcsóbb, de reklámokat tartalmazó Netflixet first appeared on 24.hu.
A világ legnépszerűbb streaming szolgáltatója, a Netflix még tavaly novemberben vezette be egyes régiókban a jelenleg legolcsóbb, havi 6,99 dollárért kínált előfizetését, ami a hagyományos csomagoknál valamivel szerényebb kínálattal, és reklámokkal várja a nézőket. Fél évvel az indulás után ez az előfizetés már havi ötmillió aktív felhasználónál tart – legalábbis azon prezentáció szerint, amit a cég tartott a hirdetők számára.
A vállalat szerint ennél az előfizetési csomagnál a megtekintések 80 százaléka tévén történik, azon régiókban, ahol elérhető a reklámos megoldás, ott az új előfizetők 25 százaléka választja ezt a lehetőséget, a nézők átlagéletkora pedig 34 év. Érdekesség továbbá, hogy a meglévő előfizetők ritkán váltanak olcsóbb csomagra, így bejönni látszik a Netflix azon terve, hogy az olcsóbb csomaggal olyan felhasználókat szólítanak meg, akik korábbban nem fizettek a szolgáltatásért.
A cég a reklámokkal tűzdelt csomagot a tavalyi indulás óta fejlesztette is, hiszen a kezdeti 720p felbontás után már elérhető az 1080p minőség is, illetve mostanra ezzel az előfizetéssel akár két eszközön is lehet egyszerre streamelni az elérhető tartalmakat.
The post Már ennyien nézik az olcsóbb, de reklámokat tartalmazó Netflixet first appeared on 24.hu.