„A notórius gyorshajtók ellen nem a sebességmérés és a büntetés a megoldás” – mondja a közlekedési szakértő

Tudatos forgalomlassítással, a sebességhatárok csökkentésével kívánja minimalizálni a halálos közúti balesetek számát a magyar főváros. A tervezett új budapesti közlekedési stratégia szerint az általános, 30 km/órás sebességhatár a forgalmi dugók kialakulásában, illetve annak gyorsabb feloldásában is segíthet. A Blikk Pausz Ferenc közlekedésbiztonsági szakértőt kérdezte, valóban a gyorshajtók ellenőrzése és megbüntetése-e a megoldás...

„A notórius gyorshajtók ellen nem a sebességmérés és a büntetés a megoldás” – mondja a közlekedési szakértő
Tudatos forgalomlassítással, a sebességhatárok csökkentésével kívánja minimalizálni a halálos közúti balesetek számát a magyar főváros. A tervezett új budapesti közlekedési stratégia szerint az általános, 30 km/órás sebességhatár a forgalmi dugók kialakulásában, illetve annak gyorsabb feloldásában is segíthet. A Blikk Pausz Ferenc közlekedésbiztonsági szakértőt kérdezte, valóban a gyorshajtók ellenőrzése és megbüntetése-e a megoldás...