Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni
Cristiano Ronaldo még egy percet sem játszott a szaúdi bajnokságban, mégis tisztán látszik, amióta december 30-án aláírt új csapatához, az al-Nasszrhoz, ellopta a show-t, és tematizálja a futball közbeszédet. The post Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni first appeared on 24.hu.
Zsiborás Gergővel, a Forbes Magazin főmunkatársával, és Dénes Ferenc sportközgazdásszal arra kerestük a választ a heti Ziccerben, hogy
- sportgazdasági, geopolitikai üzletként, vagy sportmosdatásként kell tekinteni a gigaüzletre,
- hol jelentkezik a feltételezett profitja,
- milyen hatása lesz Európa, és a világ játékospiacára,
- átveheti-e Kína helyét és lehet-e az egyre globalizálódó labdarúgás egyik új erőközpontja a szaúdi bajnokság,
- az amerikai, indiai, arab, kínai befektetések mellett Európa elveszítheti-e a futballpiac vezető szerepét, és
- hol van, hol lehet a magyar foci helye és szerepe az átalakuló világfutballban.
The post Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni first appeared on 24.hu.