Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni

Cristiano Ronaldo még egy percet sem játszott a szaúdi bajnokságban, mégis tisztán látszik, amióta december 30-án aláírt új csapatához, az al-Nasszrhoz, ellopta a show-t, és tematizálja a futball közbeszédet. The post Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni first appeared on 24.hu.

Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni

Zsiborás Gergővel, a Forbes Magazin főmunkatársával, és Dénes Ferenc sportközgazdásszal arra kerestük a választ a heti Ziccerben, hogy

  • sportgazdasági, geopolitikai üzletként, vagy sportmosdatásként kell tekinteni a gigaüzletre,
  • hol jelentkezik a feltételezett profitja,
  • milyen hatása lesz Európa, és a világ játékospiacára,
  • átveheti-e Kína helyét és lehet-e az egyre globalizálódó labdarúgás egyik új erőközpontja a szaúdi bajnokság,
  • az amerikai, indiai, arab, kínai befektetések mellett Európa elveszítheti-e a futballpiac vezető szerepét, és
  • hol van, hol lehet a magyar foci helye és szerepe az átalakuló világfutballban.
Kapcsolódó
C-nap Rijádban: hogyan segítheti Ronaldo megszerzése a szaúdiak nagy terveit?
Azt járjuk körül, hogy mit jelenthet egy Ronaldo kaliberű szupersztár a vb-rendezést és a világ legjobb hét bajnoksága közé kerülést megcélzó szaúdi futballnak?

The post Cristiano Ronaldóra ma már márkaként és nem futballistaként kell gondolni first appeared on 24.hu.